COMPARTEIX:          
POLÍTICA - 02/12/2019 09:58 / Redacció
Marca España: Aquest és el nou rècord d'audiència de Gran Hermano després de la polèmica de la violació
Tot i l'escàndol viscut fa uns dies a Gran Hermano, amb la presumpta violació de Carlota Prado a mans d'un membre de la casa, els espectadors no s'aturen i l'audiència continua creixent. Alguns anunciants, com Casa Tarradellas, Estrella Galicia, Caldos Aneto, Nestle i una llarga llista, van retirar la publicitat.

Amb tot, Gran Hermano VIP va batre aquest dijous el seu rècord d'audiència de la temporada, després que la seva última gal·la fos seguida pel 35,8% de l'audiència, amb 3.662.000 espectadors a tot España. 




Aquest fet demostra el caràcter i el tarannà del consumidor d'aquest producte Marca España. Els és igual que Carlota Prado patís una agressió sexual, els és igual el patiment de la pobra noia. Que l'espectacle dirigit per Jorge Javier Vázquez sigui el més vist a l'Estado español diu molt d'aquest país. 

 

Paraules clau: MARCA  ESPAÑA  RÈCORD  AUDIÈNCIA  GRAN  HERMANO  VIOLACIÓ  CARLOTA  PRADO 

COMPARTEIX:          

Publicitat
El vídeo sobre Estado español i terrorisme que s'ha fet viral
URGENT Es confirma el pitjor: Les nenes de Vilobí han estat assassinades de forma violenta amb aquesta arma
La Cambra de Comerç parla clar i estima que cal aquesta inversió perquè Espanya compensi el dèficit en infraestructures
Ganduleria espanyola: Només 600 persones s'apunten a recollir maduixa a Huelva malgrat hi ha 9000 aturats agrícoles a la província

Publicitat
 
Subscriu-te al butlletí
Nom
E-mail
He llegit i accepto l'Avís legal i la Política de Privacitat i dono el meu consentiment a DIGITAL TOGINAMA SL per a l'enviament de la seva newsletter, novetats comercials i/o noves promocions dels seus serveis.
XCatalunya.cat
© Copyright xcatalunya.cat · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font