L'espanyolada mai descansa i aquesta setmana ja ha començat una nova crida al boicot contra dues empreses catalanes, la marca d'olis Borges i els supermercats Caprabo. El motiu que ha portat a l'espanyolada a difondre aquest boicot, és l'aparició en els supermercats Caprabo d'un llibre infantil sobre la Diada de Catalunya patrocinat per la marca d'olis Borges. Aquest llibre, fet per la coneguda il·lustradora independentista Pilarín Baiès, forma part d'una col·leció sobre les festes i tradicions catalanes.

El que més mal ha fet a l'espanyolada però, és que en la portada del llibre s'hi pot veure els dibuixos d'una manifestació de la diada on hi aparèixen senyeres i també una estelada. Dins del llibre s'explica la història de Catalunya i s'hi afirma que " els catalans van elegir com a Diada Nacional l'11 de Setembre de 1714, que va ser el dia que van perdre una guerra, el seus drets i les seves llibertats". Des de Caprabo, han afirmat que "la política de l'empresa pasa per no posicionar-se en temes polítics". |