COMPARTEIX:          
SOCIETAT - 05/02/2019 15:06 / Redacció
Una espanyola dóna una lliço als ganduls exigents que no valoren el què costa la Sanitat
Els últimes dies s'ha fet viral a les xarxes socials una publicació d'una espanyola que explicava que havia estat cinc dies ingressada en un hospital públic espanyol. Agraïa el personal mèdic i tots els professionals que van ajudar a que la seva curta estada fos més agradable tant a nivell tècnic com afectiu i personal.

A Facebook, va publicar un missatge en què reflexionava sobre les queixes d'aquells espanyols i espanyoles que es pensen que tot és "gratis" i exigeixen drets i no deures. Un clatellot a tots aquells que no valoren l'estat del benestar i sense contruibuir econòmicament al país demanen serveis públics. Una notícia que contrasta amb la del perfil dels andalusos, que tal com us vam EXPLICAR AQUI es neguen a recollir olives "porque pagan muy poco". Prefereixen seguir cobrant una ajuda pública, que aniria a millorar els hospitals on ha estat aquesta noia. 


Me han ingresado cinco días y al darme el alta, solo he recibido un papel en el que me explican las instrucciones que debo seguir para mi tratamiento, mi próxima cita y la firma de mi ginecólogo. Me habría encantado recibir también la factura de todo lo que no he pagado, la verdad. Porque creo que no somos conscientes de la suerte que tenemos y de la necesidad de luchar por que no nos arrebaten este sistema. 

Una cama en planta nos cuesta más de 1000 euros por noche. Os cuento mi caso. Yo he tenido a mi disposición 24 horas durante estos días a celadores que me llevaban en la cama a paritorio y vuelta. Auxiliares de enfermería y enfermeras que venían a verme cada tres horas (tomarme la temperatura, la tensión, seguir mi historial, medicamentos prescritos, cambios de suero y vías, curas de las heridas...). Había un botón sobre mi cama por si necesitaba llamarlas entre visita y visita (tuve que hacerlo un par de veces de madrugada y no tardaron ni 2 minutos). Su trabajo también incluye tranquilizarnos y hacernos sentir cuidadas y acompañadas. 

Ginecólogos que me han ido controlando las ecografías (3 al día con el consiguiente material y maquinaria), obstetras que trabajaban junto a los ginecólogos para comparar visiones y explorarme por dentro (2 veces al día).  Matronas que controlaban las contracciones en monitores en otra sala (otras 3 veces al día), que me daban consejos y me enseñaban a tranquilizarme.

Comida especial para mamá gemelar, 4 veces al día. 
Leche caliente por las noches para que durmiese mejor.

Medicinas intravenosas (4), suero (2) inyecciones (3), pastillas (6 al día).

Pruebas de laboratorio (3 analíticas y 2 cultivos). 

Servicio de sábanas, toallas, pijamas limpios cada mañana. Jabón y esponjas. Servicio de habitaciones. 

Y por supuesto, quirófano listo por si hacía falta cesárea de urgencia.

Así que sí. 
He echado de menos una factura de todo lo que no he pagado durante estos días. Deberían dárnoslas a todos para que las concentraciones las hiciéramos por motivos como no perder poco a poco esto que tenemos... en lugar de esperar a futbolistas en las puertas de la Agencia Tributaria.

Paraules clau: ESPANYOLA  LLIÇÓ  GANDULS  EXIGENTS  SANITAT 

COMPARTEIX:          

Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

La publicació de les opinions està sotmesa a la prèvia aprovació per part de l'administrador
Publicitat
L'ANC fa una crida perquè els catalans fem això a Estrasburg
Lorena Roldán de Ciudadanos: "Vigilaremos el trato que tengan en la cárcel los presos golpistas"
El "cinturón rojo" margina el català i els nens que parlen en català al patí es veuen reduïts a aquesta xifra
VÍDEO: Un tabarnícola amb estanquera s'encara amb "loh catalaneh y la teletre"

Publicitat
 
Subscriu-te al butlletí
Nom
E-mail
He llegit i accepto l'Avís legal i la Política de Privacitat i dono el meu consentiment a DIGITAL TOGINAMA SL per a l'enviament de la seva newsletter, novetats comercials i/o noves promocions dels seus serveis.
XCatalunya.cat
© Copyright xcatalunya.cat · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
[Web creada per Duma Interactiva ]