POLÍTICA - 05/08/2019 18:58 / Redacció
FOTO: Una empresa espanyola comercialitza licor amb el nom "155"
El màrqueting és important a les empreses. Els dissenys dels productes també. És per això que, davant l'onada d'odi que s'està vivint contra Catalunya, moltes empreses han decidit utilitzar la catalanofòbia com a recurs per augmentar les seves vendes. Dit d'una altra manera; si no fos pel procés es moririen de gana.


És el cas d'un licor de crema catalana que es beu a Astúries. Els usuaris de les xarxes socials han fet fotografies de les ampolles i les han penjat a Twitter. A l'etiqueta es veu la inscripció "artículo 155" i també una bandera d'España. I afegeixen "te dejará tocado". 



No és la primera vegada que un empresari espanyol utilitza el bon nom de Catalunya per aconseguir un benefici més alt. En aquest sentit, tots recordarem (VEURE AQUI) l'empresa andalusa Pigdemont que va fer servir el nom de Carles Puigdemont i Gabriel Rufián. 
 

Paraules clau: 155 

COMPARTEIX:          
 
Opinions dels lectors
 |  | 

Publicitat
Ciudadanos demana comissaries conjuntes de Mossos i Piolins
Independentistes d'Esquerra dóna una lliçó a ERC dient això sobre Puigdemont
Cop d'efecte d'Amnistia i Llibertat a instàncies internacionals per protestar contra la persecució als presos
Moncloa tapa el Borbó en l'escàndol del Campechano
Publicitat
 
Subscriu-te al butlletí
Nom
E-mail
He llegit i accepto l'Avís legal i la Política de Privacitat i dono el meu consentiment a DIGITAL TOGINAMA SL per a l'enviament de la seva newsletter, novetats comercials i/o noves promocions dels seus serveis.
XCatalunya.cat
© Copyright xcatalunya.cat · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Amb la col·laboració de: